Асноўная задача сістэмы – бесперабойная праца чыгуначнага транспарту па сродках аўтаматычнага выяўлення перашкод на вялікіх далёкасцях ў любы час сутак (дзень / ноч) пры любых умовах надвор'я.
НАШЫ МАГЧЫМАСЦІ
Мы выкарыстоўваем перадавыя рашэнні па выяўленні перашкод і прадухіленні сутыкненняў, што функцыянуюць на аснове высакахуткасных нейрасецівы.
Рэвалюцыйны падыход заключаецца ў сумяшчэнні папярэдне апрацаваных малюнкаў, улічваючы мясцовасць, інфраструктуру і іншыя элементы акружэння.
Інтуітыўна зразумелы інтэрфейс праграмнага забеспячэння робіць працу аператара зручнай і не адцягвае ад асноўных абавязкаў без неабходнасці.
ШТО МЫ ПРАПАНУЕМ
БЯСПЕКА
дакладнае выяўленне, распазнаванне і класіфікацыя аб'ектаў на вялікіх далёкасцях пры вялікіх хуткасцях
НАДЗЕЙНАСЦЬ
праца ў рэжыме рэальнага часу, рэжым дзень / ноч, шырокі кут агляду і высокая ўстойлівасць ва ўмовах зьменаў
КIРАВАННЕ I КАНТРОЛЬ
вымярэнне і аналіз інфраструктурных змяненняў і прагнозу асноўных дэфектаў чыгуначнага палатна
УНІКАЛЬНЫЯ ПЕРАВАГІ
ІНФАРМАВАННЯ Ў РЭЖЫМЕ РЭАЛЬНАГА ЧАСУ
Кругласутачная праца сістэмы Высокая хуткасць апрацоўкі інфармацыі Зручнасць прадастаўлення дадзеных
КАНТРОЛЬ СТАНУ
Мінімізацыя часу прастою Лагаванне ўсіх дадзеных у шляху Гнуткая налада кантраляваных параметраў
БЯСПЕКА І НАДЗЕЙНАСЦЬ
Зніжэнні рызыкі чыгуначных здарэнняў Высокая дакладнасць выяўлення і прадказанні Аўтаматычнае і аўтаматызаванае кіраванне пры высокіх рызыках
РАБОТА СІСТЭМЫ
1
З дапамогай нашых высакаякасных датчыкаў мы атрымліваем дадзеныя аб стане дарожнага палатна на вялікіх далёкасцях і Класіфікуючы іх у адпаведнасці з рэлевантнымі.
2
Сістэма выяўляе чыгуначнае палатно для кантролю яго наваколлі на наяўнасць перашкод і інфармацыйных табло і знакаў.
3
Распазнаванне перашкод і своечасовае інфармаванне з адлюстраваннем бягучай абстаноўкі на працоўным месцы аператара павышае упэўненасць у прыняцці рашэнняў.
; Ідэнтыфікацыя; Распазнанне; Выяўленне
Чалавек (м);700;1 400;4 000
Аўтамабіль (м);1 700;3 300;10 000
Выяўленне і распазнаванне аб'ектаў на вялікіх далёкасцях
З дапамогай высакахуткасных камер высокага дазволу, якія працуюць у розных спектрах, сістэма класіфікуе асяроддзе і маментальна інфармуе пра пагрозы або непаладках
Мінімізацыя часу прастою чыгункі
Апрацоўка відэададзеных ў рэжыме рэальнага часу дае магчымасць аператыўна атрымліваць інфармацыю пра стан дарожнага палатна і яго ваколіц для вырашэння, у тым ліку, лагістычных задач
Павышэнне аперацыйнай эфектыўнасці
Сучаснае працоўнае месца аператара сістэмы дазваляе маментальна адрэагаваць на складаную сітуацыю, а таксама перадаць дадзеныя пра пагрозу ў дыспетчарскі пункт
ЭЛЕМЕНТЫ СІСТЭМЫ
КАМЕРЫ
Набор тэлевізійных і цеплавізійных аптычных датчыкаў высокага дазволу дазваляе атрымліваць выява чыгуначнага палатна і яго атачэння на вялікай далёкасці.
Магчымасць налады параметраў кожнай камеры індывідуальна дазваляе падладжваць малюнак з улікам умоў надвор'я.
ПРАЦОЎНАЕ МЕСЦА
Працоўнае месца аператара прадастаўляе відэаінфармацыю і дадзеныя аб бягучым стане акружэння ў рэжыме рэальнага часу. Інтуітыўна зразумелая адлюстраванне пагроз і апавяшчэнне пра іх па неабходнасці дазваляе акцэнтаваць увагу аператара толькі пры неабходнасці.
БЛОК АПРАЦОЎКІ
Сучасныя высокомощные сістэмы апрацоўкі інфармацыі, якія дазваляюць аналізаваць велізарны паток інфармацыі ў лічаныя мілісекунды, забяспечваюць пастаянны кантроль за навакольным становішчам і станам чыгуначнага палатна.
Канал;Телевизионный;Тепловизионный
Тып прыёмнага ўстройства;CMOS NIR-enhanced;неахалоджвальны мiкрабаламетр 17 мкм
Спектральная адчувальнасць;0.4 – 1.1 мкм;8 – 14 мкм
Адрознiвальнасць прыёмнiка ;1600x1200;640х480
Аб'ектыў, вузкае поле ;F1.8/100;F1.0/150
Аб'ектыў, шырокае поле ;F1.4/35;F1.2/50
Вузкае поле зроку ;4°x3°;4°x3°
Шырокае поле зроку ;12°x9°;12°x9°;
Перадача вiдарыса ;Ethernet;Ethernet;
Кадравая частата;30 Гц;30 Гц;
Кіраванне ;Ethernet;Ethernet;
Сiлкаванне;19 – 32 В;19 – 32 В
Спажываная магутнасць;120 Вт;120 Вт
Дыяпазон рабочых тэмператур;-40°С...+50°С;-40°С...+50°С;